Bali 2011 Excursie naar moedertempel - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Bali 2011 Excursie naar moedertempel - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Bali 2011 Excursie naar moedertempel

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

22 December 2011 | Indonesië, Sanur

Hallo allemaal. Gisteren de laatste excursie van 5 Baliroutes. Hoewel het hier de laatste dagen veel geregend heeft begon gisteren de dag goed. Maar op 1000meter hoogte begon de mist zich helemaal dicht te trekken. Geen mooie foto's van de moedertempel dus maar wel ansichtkaarten. Tientallen kinderen hangen aan je sarong[verplicht in tempels] om hun kaarten zo duur mogelijk aan je te verkopen. Zoniet, worden ze met de minuut goedkoper, maar kopen zul je. Zo opdringerig had ik nog niet meegemaakt. We zijn naar een zilverfabriek geweest met de meest fantastische sieraden. Ze waren zwaar en duur, maar ongelooflijk orgineel. Een koffieplantage bezocht als sanitaire stop en uiteraard een breed scala aan soorten koffie geproefd. Geen "shit" koffie.[Dit is voor insiders Willy en Harry]. Vandaag weer mooi weer, dus lekker bij het zwembad. Anna en Dirkje, twee dames van mijn leeftijd waren gisteren mee op excursie en gaan samen met mij raften[12km] op de rivier Ayung.Deze tocht is langer dan die heel spectaculere met dat grote hoogteverschil, die zij dus niet zagen zitten.Ik wel, maar ja ik ben hier nog lang genoeg dus wie weet. Helaas is het me nog niet helemaal gelukt om foto's te maken ,maar ik krijg hulp misschien. Je ziet W+H Manden, jullie worden node gemist. Het was erg gezellig met jullie en jammer dat de temperatuur zo gedaald is. Het kikkerlandje! Hier kwaken ze s'avonds echter ook behoorlijk, maar dan van de hitte![grapje] Ik zit nu in een heerlijk koel ander internetlokaal, dat zie je meteen aan de lengte van het verslag. Wordt vervolgd, groetjes Ida.

  • 22 December 2011 - 08:53

    Lidy:

    Hallo Ida mooi te kunnen lezen dat je van alle Baliroutes geniet en kennis maakt met inlandse cultuur.Veel plezier en succes met je rafttocht maar wees voorzichtig
    hartelijke groet Lidy

  • 25 December 2011 - 09:33

    Hermien Heurmann:

    je verhalen zijn wel erg leuk .Moet toch ook eens een verre reis maken???
    Fijn dat je erzo van geniet. Kom je ook nog een beetje aan het schilderen toe.? groetjes Hermien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Ida

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 190
Totaal aantal bezoekers 19770

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 05 Juli 2016

Santiago de Compostela

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: