Rustig dagje, dagboek maken, kamer verbouwen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Rustig dagje, dagboek maken, kamer verbouwen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Rustig dagje, dagboek maken, kamer verbouwen

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

15 December 2011 | Indonesië, Sanur

uitgeslapen tot 10uur,na een vermoeiende lange dag gisteren. Bij de receptie staat een kleine huisbibliotheek met boeken in vele talen.Het leven is verrukkulluk van Remco Campert heb ik als eerste gelezen. Daarna Joost Zwagerman en een paar onbekenden. Heerlijk bij het zwembad en in bed lezen. Vandaag ook mijn kamer verbouwd. Er is te weinig licht om te schilderen of te schrijven en plakken in het dagboek. Ik wil dat een beetje bijhouden, want na een paar dagen weet ik het al niet meer, laat staan na een paar maanden. De mensen op straat en in de winkel herkennen me al vaak en noemen me bij naam. Ida schijnt een Balinese naam te zijn. Ida is een naam uit de hoogste klasse. Vrouw van een koning of braman(priester). Morgen komt mijn verlengde visum terug,hoop ik, samen met mijn pas en terugkeerkaart. Dan hoef ik daar ook niet meer aan te denken. Tot morgen, groetjes Ida.

  • 18 December 2011 - 19:00

    Hermien Heurmann:

    leuk dat de mensen je al kennen, Hopelijk lukt het om nog leuk te schilderen. Mooie voorbeelden genoeg.
    Het is hier echt winter, We krijgen geen witte kerst. Vier je daar ook nog een beetje kerst of vieren ze daar geen kerstfeest??
    tot horens Hermien

  • 19 December 2011 - 06:14

    Harry En Willy:

    Hey Ida,
    eigenlijk zijn we een beetje jaloers.... Jij nog zo lekker in de zon en wij hier in de kou. Het bruine kleurtje verdwijnt als sneeuw voor de zon! Lukt het nog niet om foto's te plaatsen?
    Heb je nog meer beroemdheden ontmoet? Op de terugwegweg zaten wij bij het Nederlands heren hockeyteam in het vliegtuig. Geen foto's gemaakt.
    Heb je al aan het strand gelegen?
    Veel plezier nog.
    groeten van Harry en Willy

  • 20 December 2011 - 22:20

    Theo:

    Ik heb Joke wel gebeld maar geen reactie. Net de poesjes gaat hier alles goed, maar dat is mijn mening. Volgens de poesjes krijgen ze altijd te laat te weinig, Soms moeten ze ook buiten blijven in koude omstandigheden. Ik zie dat het uploaden van foto's een probleem is. Evenals dagelijks bijhouden van het blog. Met oom Bob gaat alles goed, Herstel gaat fantastisch. Zondag 18 december met Marischa de Midwinterhoorntocht gewandeld. Groeten.

  • 05 April 2012 - 09:36

    Kaka:

    wtf

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Ida

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 234
Totaal aantal bezoekers 19770

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 05 Juli 2016

Santiago de Compostela

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: