Vandaag nog niet jarig - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Vandaag nog niet jarig - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Vandaag nog niet jarig

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

18 Februari 2012 | Indonesië, Sanur

Ben druk geweest met inkopen doen en versieringen maken. Marlies heeft mij geholpen bij de voorbereiding, de buurman en een "roomboy"(schoonmaker) Mijn hele kamer ligt overhoop want ik ben aan het sorteren wie wat krijgt van alles wat ik intussen heb aangeschaft maar niet mee(kan)nemen naar Nederland. B.v. Emmer en restant wasmiddel gaat naar de Laundry (wasvrouw) glazen, bestek, borden en schalen naar de keuken, paraplu en schilderij voor de receptie etc... Nog een half uur hier in Bali en ik ben alweer een jaar ouder. Maar.. blijf jong van geest. Mijn huid krijgt last van de zon. Allergische reactie? Misschien het juiste moment om naar huis te gaan. Theo wat een lang verhaal, leuk! Hermien een wijntje word ik bijna jaloers van, dat is hier heeeel duur. Proost! Groetjes Ida

  • 19 Februari 2012 - 07:32

    Corinne:

    Hey Ida,
    Het is hier 19 februari 8.30 uur(geen idee wat de tijd bij jou is) dus ik wil je van harte feliciteren met je verjaardag, ook namens mijn moeder.
    Wij wensen je een hele fijne verjaardag in Bali, zal vast heel bijzonder zijn en geniet nog van je laatste dag/dagen.

  • 19 Februari 2012 - 08:51

    Hermien Heurmann:

    Nogmaals van harte gefeliciteerd met je verjaardag en heel gezellig balinees feestje groetjes Hermien en Toon

  • 19 Februari 2012 - 11:21

    Lidy:

    Hallo Ida. Allereerst van harte proficiat met je 62ste verjaardag
    Wij wensen je een onvergetelijke dag en een mooi, ondernemend en vooral gezond nieuw levensjaar.
    Daarnaast veel plezier en succes met het inpakken voor je terugreis.
    hartelijke groet
    Eef en Lidy Tijink

  • 19 Februari 2012 - 19:47

    Anne:

    Een geweldige verjaardag voor jou op Bali Ida. Van harte gefeliciteerd!
    Heel herkenbare verhalen dus wens ik je nog veel plezier. Is het einde in zicht?
    Hier is het carnaval losgebarsten met optochten en sneeuwbuien!
    Liefs Anne

  • 19 Februari 2012 - 21:10

    Marischa:

    Gefeliciteerd met je verjaardag! En een goede terugreis gewenst!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Ida

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 1216
Totaal aantal bezoekers 19622

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 05 Juli 2016

Santiago de Compostela

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: