Bali 2011 kookles en bali west. - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Bali 2011 kookles en bali west. - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Bali 2011 kookles en bali west.

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

14 December 2011 | Indonesië, Sanur

Balinese kookles. Eerst naar de markt voor verse producten en uitleg van allerlei kruiden. hoe zien ze eruit, hoe ruiken en smaken ze waarin te gebruiken etc. Alles wordt met de hand klaargemaakt, behalve de sausjes,waarvoor de ingredienten zeer fijn gemaakt worden. Veel knoflook,charlotjes,rode en groene pepertjes m.a.w. hot en heerlijk! Een certificaat als beloning en het ook eens thuis te proberen. Vandaag met prive chauffeur en begeleider naar Bali-west. Van 8 tot 20.uur. In de jungle zwarte apen gezien,een hert een groep makaken. Gegeten en gedronken in lokale tentjes.dus alleen maar lokale mensen, geen toerist gezien. Het is hier een Walhalla voor rokers. Het mag overal en kost 1 euro per pakje. Lidy, heb je de reis al geboekt? Dan genieten we samen! Wat zou dat geweldig zijn. En jij Stefan? Iedereen is van harte welkom, de koffie zal klaarstaan!Morgen lekker bij het zwembad liggen.Theo wil jij Joke dit ook laten lezen? Gaat alles goed met de poesjes? Mist iemand mij al een beetje? Wordt vervolgd, groetjes Ida.