Balinese ervaringen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Balinese ervaringen - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Balinese ervaringen

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

11 December 2011 | Indonesië, Sanur

Veel tempels gezien. Een sarong is dan verplicht. Inmiddels heb ik er al 3 gekocht. Ze vragen uiteraard ook nog meteen of je er 2 tegelijk wilt kopen. Nog goedkoper en 'special price' for my vriendin. Als ik niet vaker nee zeg zit mijn vakantieappartement in 'no time' tot de nok toe vol. Vandaag een schilderij! gekocht van een Balinese kunstschilder. En welke verf gebruiken ze? Amsterdam acrylverf uit Nederland! Het apenpark was erg opwindend. Ze springen alle kanten op maar sommigen zijn heel fotogeniek. Vooral de moeders met hun jongen. Marischa heb jij Frank Boeyen niet herkend naast mij op de foto? Papa niet, maar hij is het echt! Morgen ga ik Balinees koken. Om 7uur wordt ik opgehaald want we gaan eerst naar de ochtendmarkt de ingredienten kopen. Daarna kookles en uiteraard ook opeten. Het zweet lekt me inmiddels van het gezicht dus ik stop ermee. Bedankt voor alle reacties. Stefan en Joost waar blijven jullie? Groetjes Ida.

  • 11 December 2011 - 14:43

    Stefan:

    ik zie dat je al een hele afwisselende vakantie hebt. Veel succes met het koken en veel plezier.

  • 12 December 2011 - 13:53

    Hermien Heurmann:

    dag Ida,
    Dat de man naast jouw Frank Bouien was had ik ook niet herkend. Maar ik mag natuurlijk niet meer zo nauwkeurig kijken he. grapje!!!!
    De wereld is toch erg klein , met die hollandse produkten. Maar ik begrijp dat je leuke dingen hebt gekocht. de doeken kun je allemaal cadeau geven als je terugkomt, of niet???
    Geniet van de leuke ervaringen, hier is het echt hollands weer. regen, zon, koud en weer iets warme op een dag.
    groetjes Hermien en Toon

  • 12 December 2011 - 16:16

    Lidy:

    Ida ik vind maar een ding belangrijk en dat is dat jij het daar fijn hebt en nieuwe energie in je kunt laten stromen. Gebruik niet te veel olie dan leer je ze het harde lopen,(grapje)Hoe ziet het schilderij er uit? Ben benieuwd.
    Denk aan je 20 kg bagage anders maak je je eigen terugkeer moeilijk.
    lieve groet Lidy

  • 12 December 2011 - 22:22

    Marischa:

    Zag een bekend gezicht, maar kon er niet direct opkomen. Pas na een dag schoot de naam me te binnen. Kokerelse!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Ida

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 172
Totaal aantal bezoekers 19769

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 05 Juli 2016

Santiago de Compostela

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: