Foto's plaatsen als dat lukt. Schrik niet! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Foto's plaatsen als dat lukt. Schrik niet! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Foto's plaatsen als dat lukt. Schrik niet!

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

06 December 2011 | Indonesië, Sanur

VANDAAG NAAR VLINDERTUIN, RIJSTVELDEN,TEMPEL EN DE EERSTE DIKKE REGENBUI GEHAD. SAMEN MET METGEZELLEN WILLY EN HARRY NU PROBEREN FOTO'S TE PLAATSEN. MARISCHA, SPECIAAL VOOR JOU DE BEKENDE NEDERLANDER! JOKE, HET ZWEMBAD LIGT IN "MIJN VOORTUIN". hERMIEN, MISSCHIEN HET SEXY BEELD IETS VOOR DE SPEKSTEENCURCUS? ALLES DUURT HIER ERG LANG OP DE COMPUTER DUS ....WORDT VERVOLGD. GROETJES IDA.

• 07 December 2011 - 13:23

Hermien Heurmann:

hoi Ida,
    Leuk je reisverslag te volgen. fijn dat het zo goed gaat.
    Het lijkt mij fantastisch. EEn leuke man al bij jouw op de foto?!! Maak er gebruik van.
    Leuke foto's. Maar zo.n speksteenfiguur is nog te moeilijk. groetjes

• 07 December 2011 - 19:41

Marischa:

Het is gelukt met de foto's! Knap. Je bent al een aardig eind streek met de puntjes van de ANWB ;-). Hier sprake van zware windstoten, vooral langs de kust. Bijna van de fiets gewaaid....

• 07 December 2011 - 20:16

Theo:

Je maakt snel vorderingen met je reisverslagen en zelfs mooie foto's. Fijn dat je het goed hebt.

• 07 December 2011 - 20:48

Corinne:

Hey Ida.
    Theo belde me net deze site door, hartstikke gaaf om jou zo te kunnen volgen.
    Zoals ik het lees heb je het helemaal naar je zin, prachtig, geniet ervan.

• 07 December 2011 - 22:20

Lidy:

Hallo Ida kom net terug van het sinterklaasfeest van de volleybal. The had deze site doorgegeven en nu zit ik je al te berichten. Fijn dat ik op deze manier je reisverslag kan volgen.
    Jij ook regen daar, nou hier is het ook 'hoosweer' groetjes

• 10 December 2011 - 07:41

Lidy:

Ida ik mis je reisverslagen, gaat het goed>

• 14 December 2011 - 07:51

Joke :

je reis verslag gezien het gaat goed met je je ziet er.stralend uit en verder de groeten van het zwem team lieve groetjes van joke en tot weder horends

• 14 December 2011 - 18:30

Hermien Heurmann:

als je terug bent ben je natuurlijk aan de beurt voor ons te koken!!!
    fijn dat je het naar je zin hebt, geniet ervan. groetjes Hermien