Sorry, steeds mislukt?! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Sorry, steeds mislukt?! - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Sorry, steeds mislukt?!

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

05 December 2011 | Indonesië, Sanur

Hall,hopelijk deze keer beter.Wees niet ongerust ik heb de tijd van mijn leven. 24Uren duurde de reis van deur te Losser tot hotel Bumas in Bali.Gisteren 4 dec. met de catamaran naar Lembognan, een piepklein eilandje voor Lombok, geweest. Fantastisch! OP de bananenboot en de zeebodemboot gesnorkeld heerlijk gegeten. Strandjutten met als buit veel verschillende koralen. Mijn kamer is zeer groot en hoog en koel en elke dag een fris opgemaakt bed! Veel mensen uit allerlei landen ontmoet, uiteraard ook veel Nederlanders. Koud he, hier is het bloedheet. Morgen ga ik met een stel naar de rijstvelden en het waterpaleis. De vulkaan bij het Baturneer is wel aktief maar niet toen ik er was 1dec. Helaas hebben jullie allerlei spannende verslagen niet ontvangen.Ga het nu controleren en zal bellen! Groetjes, Ida.






  • 05 December 2011 - 21:47

    Marischa:

    Ha mam, goed om van je te horen! Begon al te denken dat mijn cursus reisverslagen plaatsen gefaald had ;-). Je hebt echt al heel veel gave dingen gedaan. Klinkt echt fantastisch! En heel afwisselend! Vulkaan, catamaran, snorkelen, lekker eten en nog heerlijk weer ook. Geniet morgen bij het waterpaleis! Kijk al weer uit naar het volgende verslag. Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Ida

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 19765

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 05 Juli 2016

Santiago de Compostela

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: