Recente stoere acties - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Recente stoere acties - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Recente stoere acties

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

29 December 2011 | Indonesië, Sanur

De eerste foto's zijn van het turtle-eiland en de boottocht er naar toe en terug. Schildpadden van klein tot groot en vele andere dieren. Zie je die slang om mijn nek? Verstand op oneindig en blijven lachen. De foto met sarong is uiteraard van een tempelcomplex. Bij de grote "Hema" hebben ze een bak met gezondmakende visjes. Het kriebelt ongelooflijk, maar alles went. Leuke ervaring, vooral omdat er altijd veel belangstellenden zijn die mogelijk nog harder griezelen van het zien, dan ik van het voelen. En dan de Rafting-sensatie. 12 km. stroomafwaarts in een prachtige omgeving van rotsblokken bomen, planten, watervallen en andere raftinggangers. Het is hard peddelen om op het goede pad te blijven, want voor je het weet zit je vast op een steen of knetter je tegen de kant of andere boot. Hoewel, ook dat geeft veel plezier en leer je Chinezen! kennen. Een paar keer in de boot gevallen, niet er buiten! De tocht was tamelijk bochtig en af en toe behoorlijk wild. Na 2.30uur op de rivier Agung raften, konden we gaan douchen en stond de lunch klaar. Dan nog weer de trappen op puf,puf, waar de taxi boven op ons stond te wachten. Vandaag voelde ik het behoorlijk in mijn bovenbenen, ondanks het fietsen en zwemmen. Dus laat ik me zo lekker masseren, 1 uur lang voor 4,50 euro!
Stefan, hoe was je afscheid van het werk en hoe voelt dat? Joost hoe was het snowborden? Helemaal heel gebleven? Ik wens iedereen alvast een goede jaarwisseling en een heel gelukkig 2012! Liefs Ida

  • 31 December 2011 - 15:15

    Marischa:

    Ha mam, je doet wel stoere dingen. Slang om je nek, raften. Klinkt cool. Mooie foto's trouwens. Je begint ook al behoorlijk bruin te worden! En dat terwijl het hier blijft kwakkelen qua weer. Ik geniet ondertussen van het kerstreces. Even wat minder druk. Een goede jaarwisseling toegwenst en de beste wensen voor 2012! Groetjes, maris

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Ida

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 19750

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 05 Juli 2016

Santiago de Compostela

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: