Einde dit jaar. 2011 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Einde dit jaar. 2011 - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Einde dit jaar. 2011

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

01 Januari 2012 | Indonesië, Sanur

Hier knalt het al de hele dag, behalve als het heel hard regende en dat deed het veel en vaak. Gelukkig is het nu droog. De mooiste plek om van het vuurwerk te genieten is het strand. Vandaag voel ik me wel heel erg eenzaam.Ik had gehoopt op enige goede wensen vooral van mijn gezin maar helaas pindakaas. Tot volgend jaar!

  • 31 December 2011 - 20:17

    Stefan:

    vanuit 2011 aan 2012 gelukkig nieuwjaar

  • 01 Januari 2012 - 15:04

    Theo:

    Allereerst een gelukkig 2012 gewenst. Ik heb je gisteren om 19 uur lokale tijd geprobeeerd te belen en een SMS gestuurd.
    Groeten van allen uit Heidenheim.
    Theo

  • 01 Januari 2012 - 19:15

    Joke :

    hallo ida je laatste mail gelezen dat je ons veel geluk wenst van mijn kant wens ik je het zelfde het zwemmen is minder geworden want jij bent een stok achter de deur en bij deze wil jou ook zeggen dat grito van ali is gestorven op 23 december verder nog veel plezier op balilieve groeten van je harts vriendin joke

  • 08 Januari 2012 - 13:19

    Annie Schurer:

    Hallo Ida,
    Vanuit Friesland (Sneek) de beste wensen voor jou.Wij zijn je echt niet vergeten,alleen een beetje druk met de allerdaagse beslommeringen.
    Oud en Nieuw in het vliegtuig , 24.00 uur Singapure ,net voordat wij de landing inzette , was een geweldige ervaring. 425 mensen die hun handen in de lucht staken en klapten.
    Hier in Friesland hebben we met harde wind en overstromingen te maken. (wish I was back in Bali)
    Het gaat je goed en ik blijf je volgen op je reis.
    Grûtnis ût Fryslân , Annie

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Ida

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 19653

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 05 Juli 2016

Santiago de Compostela

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: