Ballinese massage. - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Ballinese massage. - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Ballinese massage.

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

27 Januari 2012 | Indonesië, Sanur

Lidy, bedankt voor je reactie. Eigenlijk wil ik natuurlijk niets liever dan bij mijn gezin blijven. Maar voortdurend afgewezen worden, zonder motivatie of initiatief van de ander, geen perspectief biedend en mij als "universele" zondebok gebruiken voor alles wat hen niet aanstaat, dat trek ik niet meer. Ik ben eerlijk, puur en neem geen blad voor de mond. Dat komt soms hard aan. Maar geen communicatie is voor mij dodelijk. Het is fijn goede vriendinnen te hebben maar lost het probleem niet op. Ik ben moeilijk en gecompliceerd dat weet ik, maar ook grootmoedig, ruimdenkend en moreel, consequent hoogstaand. Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid en heb een behoorlijke religieuse inslag. Ik heb nu ontzettend behoefte aan persoonlijke aandacht. Ik moet gewoon mijn gedachten met iemand kunnen delen die ook oprecht spontaan reageert, zoals jij. Ik weet ook dat ik mezelf meeneem en ook ik vind mezelf niet gemakkelijk. Als ik mezelf had kunnen schapen, was ik absoluut een warm, lief lopend wezen geweest zonder(zoveel) verstand en drift. Als het waar is dat je zelf een doelstelling hebt om terug te keren naar deze aarde, heb ik me vast voorgenomen om "Prediker" te worden. Niets nieuws onder de zon, ik had het kunnen weten! Volgend leven geen missie, gewoon een flierefluiter. Dit was geen Balinese massage maar de Ram hersenmassage en hartluchting. Volgende keer B.M.

  • 27 Januari 2012 - 08:24

    Theo:

    Lieve Ida,
    Ik vind het inderdaad gênant om op deze wijze te communiceren maar je laat me geen andere keuze. Ik kan hier niet niet op reageren. Je maakt geen keuzes in je leven en hanteert een tactiek van afstoten en aantrekken. Je gaat overwinteren om afstand te nemen van je gezin en Losser en je bent vervolgens boos / teleurgesteld als niemand je op komt zoeken op Bali. Je hebt ook mij gevraagd om te komen en ik heb na rijp beraad besloten om niet te gaan want ik had er een slecht gevoel over. Heel lang heb ik gehandeld uit het verstand en niet op basis van mijn gevoel. Onlangs heb ik besloten het gevoel prioriteit te geven. Of anderen al dan niet komen heeft diverse oorzaken. Actie geeft een reactie. Niet iedereen is gediend van onverbloemde kritiek. Daarnaast zitten veel mensen niet te wachten op klaagzangen over je man, je kinderen, je familie en de wereld. Je zet jezelf neer in de positie van “universele” zondebok en bent daar op een bepaalde manier trots op. “Zie eens wat mij aangedaan wordt. “Ik ben eerlijk, puur, neem geen blad voor de mond. Ik ben moeilijk en gecompliceerd dat weet ik, maar ook grootmoedig, ruimdenkend en moreel, consequent hoogstaand. Ik kan niet tegen onrechtvaardigheid en heb een behoorlijke religieuze inslag”. Communiceren met jou is vaak lastig omdat je moeite hebt om afwijkende meningen te accepteren. Dat staat de gedachtewisseling in de weg en dan lijkt het of mensen geen belangstelling voor je hebben.
    Wat fijn dat je op Bali een nieuwe liefde hebt gevonden. Ik wens je in de resterende tijd een liefdevol verblijf.

    Theo

  • 27 Januari 2012 - 10:22

    Yvonne:

    De gelukkigste mens is hij die gelooft het te zijn.
    Je bent al geluk, het maakt deel uit van je essentie.
    Waar je ook gaat of waar je ook bent. Jouw verworvenheden en successen komen voort uit jouw innerlijke kracht, die zit al in je en die heeft geen andere grenzen dan die jij trekt.
    Je eigen vermogen tot vrijgevigheid en overgave aan anderen geeft het het geluk dat je nodig hebt. Op het moment dat je ontdekt dat jij geluk bent, dat gelukkig zijn een onderdeel is van je essentie, houd je op met het zoeken en ga je aan de slag met ervan te genieten.

    Veel succes, plezier, liefs Yvonne

  • 29 Januari 2012 - 10:01

    Hermien Heurmann:

    Ik lees dat je toch nog een verwachting had van je gezin. Erg vervelend voor je, dat deze niet beantwoord wordt. Ik zou op zo'n moment graag bij je zijn om je te ondersteunen, Laat je lekker een B.M. geven ,zodat je geestelijk aan je ontspanning komt en er weer nieuw licht gaat schijnen. Daar ben je ook voor weggegaan.Stop je zorgen in je rugzak en geniet van je nieuwe contacten. Gr. Hermien

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Ida

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 188
Totaal aantal bezoekers 19647

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 05 Juli 2016

Santiago de Compostela

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: