13 juni : Rabanal del Camino - Reisverslag uit Santibáñez de Valdeiglesias, Spanje van Ida Kip - WaarBenJij.nu 13 juni : Rabanal del Camino - Reisverslag uit Santibáñez de Valdeiglesias, Spanje van Ida Kip - WaarBenJij.nu

13 juni : Rabanal del Camino

Door: Ida Kip

Blijf op de hoogte en volg Ida

17 Juni 2016 | Spanje, Santibáñez de Valdeiglesias

Het blijft altijd lastig om op tijd op te staan. De eersten gaan er al rond 05:30 uur uit maar die hoor ik niet. Theo port mij er vandaag weer uit.
Het is de laatste dag dat Stefan en Theo meewandelen.
Het is een mooie tocht maar het laatste half uur gaat het knap steil.
Maar na wat rusten gaat het weer.
In Rabanal del Camino drinken we samen een pilsje en nemen afscheid.
Stefan en Theo bestellen en taxi, die hun naar Astorga brengt.
Daar gekomen lijkt het of ze de trein gemist hebben. Ondanks de weinige treinen die in Spanje rijden zien ze toch nog kan vertraging op te lopen. Ze springen in de vertraagde trein en kopen bij de conducteur een kaartje voor € 5,20 naar Leon (30 minuten). Daarna per auto weer naar Bilbao om daar de volgende dag naar Amsterdam te vliegen.
Het was fijn dat ze bij mij waren.