11 juni : Santibanez de Valdeiglesias - Reisverslag uit Santibáñez de Valdeiglesias, Spanje van Ida Kip - WaarBenJij.nu 11 juni : Santibanez de Valdeiglesias - Reisverslag uit Santibáñez de Valdeiglesias, Spanje van Ida Kip - WaarBenJij.nu

11 juni : Santibanez de Valdeiglesias

Door: Ida Kip

Blijf op de hoogte en volg Ida

17 Juni 2016 | Spanje, Santibáñez de Valdeiglesias

Hallo allemaal.
Ik ben nu bijna in Astorga Het gaat goed, behalve met deze telefoon Theo en Stefan zijn eergisteren in Leon gekomen om mij te ondersteunen. Blijven 4 dagen meelopen. Helpen ook met dit soort dingen, waardoor ik jullie nu kan bijpraten. Elke dag loop ik ca. 20 km. Nog 300 km en dan is het doel bereikt. Santiago de Compostella. Misschien nog door naar Finisterra. Dat is aan de Atlantische Oceaan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Spanje, Santibáñez de Valdeiglesias

Ida

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 81
Totaal aantal bezoekers 19629

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 05 Juli 2016

Santiago de Compostela

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: