Ma 23mei losser voorbereiding - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Ma 23mei losser voorbereiding - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Ma 23mei losser voorbereiding

Door: Idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

23 Mei 2016 | Indonesië, Sanur

Zit aan de rosé met Theo. Bijna alles klaar. De podotherapeutische zooltjes nog niet weergevonden . Ik ben een beetje zenuwachtig voor morgen. Meestal is het wel over als ik eenmaal op weg ben. Tot in Spanje!

  • 23 Mei 2016 - 19:03

    Anne Siemers:

    Goh Ida,
    Als ik het goed begrijp ga jij op weg naar Santiago de Compostella.
    Wat goed dat je dit aan durft!
    Ik wens je heel veel succes en inspiratie en hoop dat het jou goed doet!

  • 25 Mei 2016 - 18:49

    Herman Joyce En Finn:

    Heel erg veel succes groetjes Jan, Annette, Bert, Herman, Joyce en Finn

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Ida

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 164
Totaal aantal bezoekers 19648

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 05 Juli 2016

Santiago de Compostela

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: