Reactie op reacties - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Reactie op reacties - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Reactie op reacties

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

25 Januari 2012 | Indonesië, Sanur

Truus, mijn visum is oke. Bij Bumas hotel komt een man die het voor je regelt voor 550.000 roepia. Dan hoef je niets zelf te doen dan je paspoort meegeven! en een.week later bij afgifte afrekenen. Lidy, fijn dat je ook altijd iets van jezelf vertelt. Lekker genoten? Hier lijkt alles spectaculair en mooi, wat ook zo is, maar er is ook een andere kant. Je kunt zelf zien hoe mijn gezin (nauwelijks) reageert. Niemand komt. Voor hen ben ik geen mens om van te houden. Ik overweeg dan ook serieus om hier voorgoed terug te keren. Ik kan niet meer tegen alle afwijzing die, God mag het weten waarom, mijn leven in Losser en gezin ondragelijk maakt. Ik wil niet meer als onmens behandeld worden of compleet genegeerd. Ik heb al een aantal huizen bekeken en een nieuwe liefde gevonden. Want als niemand je nog wil, hoe kun je dan "thuiskomen?". Eindelijk loslaten alles! Mijn eigen leven leiden/lijden omdat elk perspectief ontbreekt. Misschien is het genant dat ik het openbaar maak op deze manier. Mijn ervaring is, dat behalve mijn (goede)vriendinnen, niemand mijn verhaal juist interpreteert of zelfs niet wil luisteren, laat staan me een keer een hart onder de riem steken, proberen me echt te begrijpen of te helpen. Zelfs niet als ik erom vraag. Uithuilen en doorgaan..., hoe precies? geen idee. Dan kijk ik op het kaartje van Joke;- Ik ben zonder waarom, zonder vandaar en zonder waarheen Groetjes Ida

  • 25 Januari 2012 - 11:54

    Lidy:

    Hallo Ida.
    Waar je ook heen gaat je neemt mee wie je bent.
    Onrust is niet in de groete stad of in een ver land. Onrust is in je hart.
    Weet wat je hier hebt en achterlaat.
    Bezin eer je begint.
    Ik kan niet achter jou motivatie staan.
    Je weet wat je mist echter ik hoor je te weinig over alles wat je hebt en dat is nog heel veel.
    Lieve groet Lidy

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Ida

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 124
Totaal aantal bezoekers 19626

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 05 Juli 2016

Santiago de Compostela

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: