Zonsopgang - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Zonsopgang - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Zonsopgang

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

19 Januari 2012 | Indonesië, Sanur

Vanmorgen samen met de duitse Marlies om 6uur naar het strand gefietst voor de zonsopgang. Niet de mooiste maar wel mooi. Vooral de sfeer, de fotografen, de stilte en het schone strand maken het geheel indrukwekkend. Daarna nog een heel eind gefietst tot aan het zwarte strandzand. Gelopen langs de uitbundige branding, gemediteerd in een tempel en gekeken naar naakte mannen die zich gingen wassen in een zijstroompje van de zee. De vrouwen waren totaal gekleed. terug in het hotel lekker zwemmen, vervolgens ontbijten. Fried eggs, geroosterd brood, watermeloen, pannekoekjes met honing, veel koffie en nog meer geklets met Jan en Alleman. Dan is het 10uur. Einde ontbijt. De rest van de dag, afhankelijk van het weer, zwembad,strand,shoppen,boekje lezen etc....Kreeg vandaag de volkskrant van de nieuwe buren. De eerste hier in Bali. Zelfs de Telegraaf nergens te koop gezien. Gisteren was het weer eens "ouderwets" bloedheet met een strak blauwe lucht. Vanmiddag begon het weer te hozen. Wanneer kom je Stefan? Ik zit hier nog een maand, dus de tijd begint te dringen. Ik wil nog graag naar Java. Samen is Leuker.
Tot morgen, groetjes Ida.