Nieuwjaar in Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu Nieuwjaar in Bali - Reisverslag uit Sanur, Indonesië van Ida Kip - WaarBenJij.nu

Nieuwjaar in Bali

Door: idakip

Blijf op de hoogte en volg Ida

02 Januari 2012 | Indonesië, Sanur

Na een hele avond naar prachtig vuurwerk te hebben gekeken op het strand zie ik nu nog steeds "sterretjes". Lang geslapen, nog net op tijd voor het ontbijt en dan alle mensen die ik inmiddels ken een gelukkig nieuwjaar gewenst. Boek gelezen, in bad gegaan met passiebloembadzout, want het regende. Stefan gebeld, Joost ook(geen contact)en ik kom zojuist van de massage. Heerlijk! Willy en Harry leuk dat jullie reageren en ik zal proberen de youtube film te bekijken. De beste wensen voor 2012. Groetjes Ida.

  • 01 Januari 2012 - 18:37

    Lida:

    de beste wensen voor 2012 liefs Lida ik geniet van julllie verslagen

  • 01 Januari 2012 - 18:37

    Lida:

    de beste wensen voor 2012 liefs Lida ik geniet van julllie verslagen

  • 02 Januari 2012 - 18:45

    Hermien Heurmann:

    dag Ida,
    Ik wens je een heel gelukkig nieuwjaar.
    Leuk dat er zo veel vuurwerk was.
    Hier hebben ze er ook ondanks de crisis toch voor 7 miljoen de lucht in gejaagd,
    Bij ons alles rustig verlopen. Je krijgt de groeten van de speksteengroep.
    Ben je daar al creatief bezig?
    groetjes Hermien

  • 04 Januari 2012 - 21:14

    Berber Otten:

    Hallo Ida,

    Vanuit een stormachtig Weesp wens ik je een goed en gelukkig 2012. Volgens mij vermaak je je best. Tot de volgende keer maar weer.
    Groetjes Berber

  • 06 Januari 2012 - 15:05

    Riet En Willem:

    Wat een prachtige omgeving.
    De allerbeste wensen voor 2011.
    Hier is het water wat te hoog, evenals de temperatuur (voor de tijd van het jaar).

  • 07 Januari 2012 - 10:04

    Theo:

    Hoi Ida, Nogmaals de beste wensen. Hoe gaat het, nu je er langer bent? Probeerde je net te bellen maar je telefoon staat uit.
    Al geschilderd? Marischa en Stefan zitten t/m vandaag in Kopenhagen.

    Groeten
    Theo


  • 07 Januari 2012 - 12:34

    Corinne:

    Hey Ida
    Allereerst uiteraard de beste wensen voor 2012, wel een beetje laat maar daarom niet minder gemeend.
    Er valt vanaf hier niet zo veel te melden(behalve het beschrijven van mijn keukentafel ;D), alles gaat zijn gangetje.
    Met ma gaat het goed.
    Verder veel regen, regen en nog eens regen, zou haast jaloers worden op de heerlijke temperaturen en zon die jij daar hebt.
    Dikke kus.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Sanur

Ida

Actief sinds 09 Okt. 2011
Verslag gelezen: 605
Totaal aantal bezoekers 19643

Voorgaande reizen:

23 Mei 2016 - 05 Juli 2016

Santiago de Compostela

30 November -0001 - 30 November -0001

Mijn eerste reis

Landen bezocht: